Rensning - 1 September

Jag har inte rört denna blogg på länge nu men en mulen trist eftermiddag som denna bestämde jag mig för att rensa.

Nu är bloggen praktiskt taget tom och tanken är att jag i framtiden främst och nästintill enbart kommer skriva om musik.
Alla nya artister och låtar som man bara inte kan sluta lyssna på ska jag dela med mig av. Självklart finns väl risken att du inte delar min musiksmak men min blogg kan väl ses som ett någorlunda underhållande tips.

Ska försöka hitta en låt om dagen, om jag nu faktiskt ska lyckas hålla den uppdaterad..

Hörs snart!


-edit-

Dagens låt - Känner mig tvungen att ge Eric "Pryda" Prydz lite utrymme och ställer mig frågan; När får vi fulla versionen Pryda!?






 



F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback