Söndag 7 September

Söndag är normalt sätt en dag jag njuter av. Varför? För det känns som den dag man verkligen har rätten att göra absolut ingenting. Mindre kul när man efter gårdagens utekväll idag vaknade upp till synes döendes. Nja, inte riktigt så illa kanske... Men jag var bakfull iallafall.

Dagens låt blir från The Avett Brothers
 


Ett amerikanskt band från North Carolina.
Bestående av bröderna Seth Avett (sång, gitarr och hi-hat) och Scott Avett (sång, banjo, munspel och bastrumma), och Bob Crawford (sång och kontrabas).      Källa: wikipedia.org

Är du nyfiken på mer kring The Avett Brothers klicka dig in
HÄR


Stämningsfullt med lite redneckanda över sig bjuder dessa tre män på briljans i varje låt dom gör.
Dagen till ära, för att kort återgå till hur jag mådde tidigare idag, har jag valt deras nya låt Die Die Die.
Tycker det för övrigt är en riktigt skön video.


Dagens Låt:
The Avett Brothers - Die Die Die




Hörs!

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback